Fofârlica

Umblă cu fofârlica:

–          Atunci când el o întreabă cu ce se mai ocupă în afară de x, y..cu ce-şi mai omoară timpul (vrând să afle de fapt dacă are prieten)

–        Când îţi spune o idee din postul de pe blog, post pe care l-ai scris fix cu o seara înainte însemnă că nu ţi-a citit blogul (călare pe blog, aşa cam pe la 3 dimineaţa)

–          Atunci când el îi dă chitara şi o provoacă să simuleze un acord (vrea să pară romantic – poate chiar e)

–          Atunci când îi cere e-mailul în loc de numărul de telefon (vrând să nu fie prea direct/indiscret, poate ea are totuşi prieten)

–          Atunci când ea îi spune lui să nu vină… că e la ciclu şi deh, nu se simte bine (el înţelege că nu e disponibilă ). Despre ciclu, vai, complexă treabă :) A se vedea mai multe despre hormoni..la predo

–          Atunci când încearcă să o sărute, dar nu nimereşte decât colţul gurii (noroc cu ochelarii pe care vai, că-i abureşte)

–          Atunci când îi zice că vai….bea bere (se cheamă că este alcoolică)

–          Atunci când nu trece la pasul nr. 3 înainte să fi depăşit nr. 2 (nr de telefon)

–          Atunci când îi spune că a gătit şi lui, ca prin minune, fix atunci i se face foame (vrea să vadă cum ştie să gătească)

–          Când îi spune să nu mai mănânce dulciuri ca îngraşă (vrea sa îi spună că este déjà prea gras/ă, genul balabustă)

–          O invită la un film/pizza (ar vrea el prăjitura )

–          Se autoinvită la ea (ar vrea sa vadă unde locuieşte – asta zice el)

–          Îşi pune la avatar poza cu prietena, nu cumva să înţeleagă ceva greşit din toate conversaţiile. Vorbele sunt vorbe, poza e poza. O imagine spune mai mult decat 1000 de cuvinte. Yeah, right…

–          Nu îi poate da numărul de telefon – că dacă îl sună şi îl agasează – a mai avut el antecendente (ce trist!) dar lasă că o caută el când e nevoie..doamne fereşte să fie altfel) (pentru liniştea voastră, nici nu e altfel)

–          Nu poate, e ocupat, e obosit, n-are bani, nu vrea, e cald, e frig, e … -> o paletă largă : merge la bere/fotbal cu baieţii/ îi este pur şi simplu lene, e comod, îl doare în paişpe cu alte cuvinte (let him go to grow up)

–          Atunci când merge într-o vacanţă de vis (şi scrie un status pe măsură – vacanţa mea, dar vai, vacanţa mea – poate poate o bagă şi pe ea cineva în seamă)

–         Când toate frustrările sunt revărsate asupra celeilalte persoane căreia îi doreşte binele, sub formă de sfaturi gratuite (dar înţelepte)

–          Atunci când îl consideră amic, i se bagă pe sub piele şi nu mai scapă – atunci ce mai e ? Cunoştinţă, cunoscut ?

–          Când nu e atrasă de el, dar îl consideră un bun prieten (deşi el nu e niciodată împăcat dar se preface încât să nu rămână chiar singur)

–          Când încearcă să o facă geloasă amintind de o alta în prezenţa ei ca să vadă cum reactionează. Reacţie: Ø (adică zero barat). Cunoaşte prea bine aceste mârşăvii comportamentale şi ştie cum să le facă faţă cu brio astfel încât să nu-i facă jocul celuilalt care rămâne puţin perplex (cum? asta nu-i isterică? nu!)

Dar vai… din toate astea nu-ţi rămâne decât să te amuzi. Ce-ar fi dacă toate astea n-ar fi ? Cum ne-am descurca fără fofârlică ? Ascunsul dupa deget, camuflarea pe după perdea, exprimările eufemistice, afirmaţiile din complezenţă, împinsul de la spate, trasul de limbă (la figurat, evident)…toate astea sunt mici farmece ale vieţii. Dar cel mai comic e când fofârlica nu e înţeleasă de celălalt/cealaltă ca fofârlica, ci ca adevăr. Rezultatul: o mare  comedie umană. Fofârlica mai funcţionează şi pe post de test. Un test în care vrei să verifici gheaţa de la mal. Atenţie, pericol de scufundare ! La suprafaţă gheaţa pare subţire, dar adâncimea e mare. Adâncimea stimulează scufundarea.

Cu acest post înduioşător până la lacrimi se poate spune c-am spus o parte din marele tot şi anume, uneori, the pen is mightier than the sword. My, my pen.

The end

8 gânduri despre „Fofârlica

  1. Pingback: Dragoste de tată | Dar vai!

  2. Pingback: Cele mai subtile subtilităţi « Dar vai!

  3. Pingback: Earworms and my Youtube playlists « Dar vai!

  4. ştii, andra, eu… nu prea mai am încredere în mine, nu ştiu dacă aş mai putea… ce crezi, poate dacă am încerca… ştii, dacă m-ai ajuta… tu mi-ai putea reda încrederea în mine😀
    of.
    m-am emoţionat.
    sunt un timid.
    iartă-mă.

    (no, mă descurc? :D)

    • Călin, te dai la mine?🙂 Hai, nu te emoţiona…te rog eu..uite, ca să-ţi revii….de pe frontispiciu …ta daaaaammm….cafeaua direct pentru tine. Bonus: cu ochelari cu tot :))

  5. Andra, EU îs din ăla care nu se prinde. Ori, dat fiind că nu a mai fost de mult cazul să mă prind, eu îs din ăla care nu mă prindeam. Cert îi că, în liceu, tocmai mă despărţisem de o tipă foarte de treabă, inteligentă şi corectă, începând să spun, la scurt timp după asta, că eu îmi doresc o „fată evidentă”. În acea perioadă, făceam, cu câţiva prieteni, repetiţii pentru un spectacol, iar eu eram în sală, dezmierdându-mă cu o tipă pentru care reprezentam, cred, flirtul din mijlocul unui neverending relationship. Mă observă Marius, best friend. Ieşim din sală, la sfârşitul repetiţiei, toţi trei: eu, fata şi Marius. Fata ne salută şi se duce în treabă-i.

    Marius (privind în urma ei, ca şi cum, pentru mine, ar fi fost evident): – Iată, măi Călin, o fată evidentă!
    Eu (repezit, ochi mari): – UNDE?!?…

    • Dar vai Călin, chiar să nu te prinzi tu? Nu, nu se poate. Lasă tu liceul…A fost demult…între timp ai devenit mai înţelept😀 ..uite şi când zici că nu te prinzi, tot te prinzi…ca atunci când îi zici unei tipe, „ştii, io nu mă pricep să vrăjesc/seduc o fată”..face el pe timidu, dar crecă e plin de sine…sau nu, călin, tu nu eşti aşa?

  6. Fofarlica..insusi cuvantul este predestinat rolului .
    am multe de zas la acest capitol dar cum doar ce-am mancat tot sangele este concentrat pe digestie, asa ca mai incolo;) -si asta poate trece drept fofarlica

Lasă un răspuns

