Dar ce muzică…

Mă ne-potrivesc cu tine la muzică. Asculţi o muzica imbecilă în maşină, acasă – tu cel cul(t). Cum să-ti zic, nu cumva să te superi… ca ce asculţi e jenant….şi că hai pa.. nu-i ce-aş  vrea eu s-ascult ? Bine, văd că-ţi place – dar ce înţelegi tu din muzica asta ? De ce-o asculţi ? Ce stări/sentimente/senzaţii iti induce? Că doar nu putem vorbi de idei în cazul muzicii :D

Habar n-ai. În loc de răspuns : un mare blank…o lungă pauză. Ştii ce ? Mă agasezi cu muzica ta, nu te aud, volumul e la maxim, eu îţi vorbesc, tu nu mă auzi. Sunt mixuri, remixuri, mai e şi lirica dăşteaptă, deci clar – un mare ghiveci…refrenele-ţi spală creierii, se repetă la infinit : « take me, love me, high, high, dar hai, cat mai high », le mai fredonezi şi tu din cand în cand : la duş, pe budă, în bucătarie, te mai miri pe unde… zgomotul ăsta începi să-l auzi chiar cand nu răsună de nicaieri….poate mixezi şi-n club…ce mai…beton !!! Dar hai că acolo parcă merge…Te simţi mai în elementul tău, tu băyet cul(t) ce eşti!

Îmi compromiţi libertatea cu muzica ta! O ascult în troleu, în autobuz, în tren, pe stradă, în parcuri, în magazine, în mall, pe terase. Răzbate din toate parţile… e ca un miros care zboară şi se răspandeşte în aer. Ar trebui să-mi astup urechile ca să n-o mai aud, să am darul surzeniei. Sunt pedepsită să ascult muzica asta. N-o suport. Nu-i prea fair. Nu eu am ales s-o ascult. Dacă vad ceva care nu-mi place, parcă-i mai simplu. Întorc capul şi gata. Dispare. Hocus pocus. Nu mai văd.

Din cauza zgomotului comercial şi  imbecil – numit muzică – ajung sa nu-mi mai « aud »nici propriile ganduri. În loc de muzică …ar fi interesant să zici cuiva…nu-mi împrumuţi şi mie gandurile tale ? Ştii, aş vrea să le ascult…Mda, cuiva care gândeste evident :))))Introspecţie în capul altuia. Nu, clar. Nu se poate. Introspecţia e altceva. Nu-l implică şi pe alter ego.

3 gânduri despre „Dar ce muzică…

  1. nu draga…zgomotul comercial si imbecil..este doar atat! nu este muzica..muzica e muzica…aia care e facuta cu instrumente si care transmite altceva decat sa moara dusmanii mei etc…nu ma mai gandesc ca incep sa-mi vomit creieru’

Lasă un răspuns

